Dominika ROGOZNÁ

Bakalářská práce

Divadelní marketing a jeho aplikace ve společnosti

Marketing of Theatre and Application in Society
Anotace:
Tato práce je zaměřena na divadelní marketing. V rámci práce se zabývám divadelním marketingem a jeho aplikací ve společnosti. V oblasti divadelního marketingu jsem se rozhodla pro mapování marketingové komunikace v instituci Národní divadlo moravskoslezské. Cílem práce je popsat marketing divadla a jeho jednotlivé propagační materiály a objasnit jejich vliv na jedince a společnost.
Abstract:
This thesis is focused on the marketing of theatre. In my thesis I deal with marketing of theatre and its application in society. I decided to map marketing communication in the institution of The National Moravian-Silesian Theatre. The aim of this thesis is to describe marketing in the institution of The National Moravian-Silesian Theatre and its individual promotional materials and then define their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: dr hab. Jan Kajfosz

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ROGOZNÁ, Dominika. Divadelní marketing a jeho aplikace ve společnosti. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie