Hana Křemenáková

Bakalářská práce

Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser

Marketing Mix of Luxury Brands Applied to Moser Brand
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix sklárny Moser, a.s. Teoretická část se zabývá značkou; STP; marketingem; marketingovým mixem vč. doporučovaného marketingového mixu pro luxusní značky dle francouzských autorů J. N. Kapferera a V. Bastiena; a SWOT analýzou. V praktické části je představena společnost Moser, a.s., vč. aplikovaného marketingového mixu a je provedena komparace s marketingovým …více
Abstract:
Subject of this bachelor thesis is marketing mix of glass manufactory Moser, a.s. Theoretical part deals with brand; STP; concept of marketing; marketing mix incl. marketing mix recommended by French authors J. N. Kapferer and V. Bastien for luxury brands; and SWOT analysis. Practical part introduces company Moser, a.s., incl. its applied marketing mix which is compared to marketing mix of luxury brands …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55782