Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser – Hana Křemenáková
Hana Křemenáková
Bakalářská práce
Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser
Marketing Mix of Luxury Brands Applied to Moser Brand
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix sklárny Moser, a.s. Teoretická část se zabývá značkou; STP; marketingem; marketingovým mixem vč. doporučovaného marketingového mixu pro luxusní značky dle francouzských autorů J. N. Kapferera a V. Bastiena; a SWOT analýzou. V praktické části je představena společnost Moser, a.s., vč. aplikovaného marketingového mixu a je provedena komparace s marketingovým …víceAbstract:
Subject of this bachelor thesis is marketing mix of glass manufactory Moser, a.s. Theoretical part deals with brand; STP; concept of marketing; marketing mix incl. marketing mix recommended by French authors J. N. Kapferer and V. Bastien for luxury brands; and SWOT analysis. Practical part introduces company Moser, a.s., incl. its applied marketing mix which is compared to marketing mix of luxury brands …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55782
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55782
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingový mix luxusních statků a jeho specifika
Vojtěch Šimek -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman -
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
Ariuna Choizhalsanova -
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
Svetlana Khaustova -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak