Role komunikace ve firemním prostředí – Bc. Aleš Kaňka
Bc. Aleš Kaňka
Bakalářská práce
Role komunikace ve firemním prostředí
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnitrofiremní komunikací a její rolí v podniku. Cílem práce je zmapování komunikačních nosičů, které se používají při vertikální komunikaci shora dolů. V této práci jsou zkoumány komunikační nosiče, které jsou používané hypermarketem GLOBUS k. s., České Budějovice. Teoretická část se zabývá pojmem komunikace a jejím dělením, firemní komunikací a popisem běžně používaných …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with internal communication and its role in the company. The aim is to the communication media used in vertical top – down communication. The thesis studies communications media used by hypermarket Globus k. s. České Budějovice. The theoretical part deals with the concept of communication and its division corporate communication and a description of commonly used communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/l8i8n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Petra Majerová
- Oponent: Bc. Jitka Brzorád
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Význam komunikace v systému řízení podniku
Lucie Fabiánová -
Manažerská komunikace se zaměstnanci v období restrukturalizace firmy
Barbora Tyglová -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Komunikace v organizaci
Daniel Surán -
Účinná komunikace ve vybraném výrobním podniku
Kristýna Čápová -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Hodnocení interní komunikace firmy AUTOZITKA s.r.o.
Lukáš Zítka -
Motivační a demotivační faktory v procesu komunikace mezi manažery a firemními zaměstnanci
Nikola Jakubová