Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story – Klára Kasperová
Klára Kasperová
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story
Online Marketing Communication of the New Story Wedding Salon
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací svatebního salonu. Teoretická část je zaměřena na problematiku online marketingové komunikace a marketingové komunikace svatebních služeb. V praktické části je představen svatební salon a jeho současná situace týkající se online komunikace. Následuje kvantitativní výzkum, interpretace dat a zodpovězení výzkumných otázek. Práce obsahuje i návrhy …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the online marketing communication of a wedding salon. The theoretical part focuses on the issues of online marketing communication and marketing communication of wedding services. The practical part presents the wedding salon and its current situation regarding online communication. This is followed by quantitative research, data interpretation and answering the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KASPEROVÁ, Klára. \textit{Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/btcl7b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kasperová, Klára. Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Online marketingová komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o.
Michaela Staňková -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž