Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story – Klára Kasperová
Klára Kasperová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story
Online Marketing Communication of the New Story Wedding Salon
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací svatebního salonu. Teoretická část je zaměřena na problematiku online marketingové komunikace a marketingové komunikace svatebních služeb. V praktické části je představen svatební salon a jeho současná situace týkající se online komunikace. Následuje kvantitativní výzkum, interpretace dat a zodpovězení výzkumných otázek. Práce obsahuje i návrhy …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the online marketing communication of a wedding salon. The theoretical part focuses on the issues of online marketing communication and marketing communication of wedding services. The practical part presents the wedding salon and its current situation regarding online communication. This is followed by quantitative research, data interpretation and answering the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kasperová, Klára. Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Online marketingová komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o.
Michaela Staňková -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž