Marketingové aktivity podniku v rámci veletrhů a výstav – Kamila Zmeškalová
Kamila Zmeškalová
Bakalářská práce
Marketingové aktivity podniku v rámci veletrhů a výstav
Marketing activities of the company regarding exhibitions and trade fairs
Anotace:
Cílem mé práce je teoretické rozpracování marketingových aktivit z pohledu vystavovatelů v rámci veletrhů a výstav. Jedná se o přípravu, průběh a zhodnocení veletrhu nebo výstavy vystavujících firem. Dílčím cílem je přiblížení marketingových aktivit firmy LIFE LINE plus s.r.o a doporučení návrhů této firmě. Teoretická část je věnována začlenění veletrhů a výstav v rámci marketingu, definování podstaty …víceAbstract:
The aim of my work is a theoretical outline of marketing activities related to exhibitions and trade fairs from exhibitors? point of view. It covers not only the appropriate preparation and the process itself, but also the subsequent evaluation of the particular exhibition and/or trade fair. The partial aim shall include a description of marketing activities of the company LIFE LINE plus s.r.o., and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zmeškalová, Kamila. Marketingové aktivity podniku v rámci veletrhů a výstav. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Veletrhy a výstavy v marketingu firmy
Kateřina MASNEROVÁ -
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Michal Čmakal -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Veletrhy jako marketingová komunikace vybrané firmy
Anna Suchardová -
Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy
Jana KOCIÁNOVÁ -
Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B
Lucie ZAKI -
Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem
Lenka VELIČKOVÁ -
Výstavy a veletrhy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO
Michaela MURKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva