Marketingové aktivity podniku v rámci veletrhů a výstav – Kamila Zmeškalová
Kamila Zmeškalová
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity podniku v rámci veletrhů a výstav
Marketing activities of the company regarding exhibitions and trade fairs
Abstract:
Cílem mé práce je teoretické rozpracování marketingových aktivit z pohledu vystavovatelů v rámci veletrhů a výstav. Jedná se o přípravu, průběh a zhodnocení veletrhu nebo výstavy vystavujících firem. Dílčím cílem je přiblížení marketingových aktivit firmy LIFE LINE plus s.r.o a doporučení návrhů této firmě. Teoretická část je věnována začlenění veletrhů a výstav v rámci marketingu, definování podstaty …moreAbstract:
The aim of my work is a theoretical outline of marketing activities related to exhibitions and trade fairs from exhibitors? point of view. It covers not only the appropriate preparation and the process itself, but also the subsequent evaluation of the particular exhibition and/or trade fair. The partial aim shall include a description of marketing activities of the company LIFE LINE plus s.r.o., and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zmeškalová, Kamila. Marketingové aktivity podniku v rámci veletrhů a výstav. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Michal Čmakal -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Veletrhy a výstavy v marketingu firmy
Kateřina MASNEROVÁ -
Veletrhy jako marketingová komunikace vybrané firmy
Anna Suchardová -
Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy
Jana KOCIÁNOVÁ -
Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B
Lucie ZAKI -
Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem
Lenka VELIČKOVÁ -
Výstavy a veletrhy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO
Michaela MURKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights