Návrh změny výrobního programu společnosti Strojtex a.s. – Ing. Miroslav Semerád, lic.
Ing. Miroslav Semerád, lic.
Diplomová práce
Návrh změny výrobního programu společnosti Strojtex a.s.
Proposal of production program change in Strojtex company.
Anotace:
Tato práce je zaměřena na analýzu stávajícího výrobního programu společnosti Strojtex, a.s. a z ní vyplývající návrhy na změny tohoto výrobního programu. Teoretická část obsahuje vysvětlení a obsah pojmů marketingový mix a analýza metodou SWOT. Praktická část je soustředěna na rozbor současné výroby společnosti Strojtex, a.s., analýzu změny výrobního programu společnosti a její ekonomické i mimoekonomické …víceAbstract:
This thesis is focused on the analysis of the current production program of the company Strojtex, a.s. and from this resulting proposals for changes of this production program. Theoretical part contains explanation and content of marketing mix and SWOT analysis. Practical part is focused on study of current production of the company Strojtex, a.s., on the analysis of changes in production program of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ziipu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Milan Vich
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného sortimentu
Lukáš LIČKO -
Analýza kupního chování spotřebitele - volba výrobního programu u společnosti TIPO
Vendula Holubjáková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
Jan Krchňák -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera