Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl – Bc. Veronika Pilná
Bc. Veronika Pilná
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl
Project of Marketing Communication in HANDMADE Gallery Litomyšl
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací HANDMADE Gallery v Litomyšli a cílem práce je vypracování návrhů na zlepšení její úrovně. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace a jsou rozebrány také analýzy marketingové prostředí společnosti a marketingový výzkum …viacAbstract:
The diploma thesis deals with marketing communication of HANDMADE Gallery situated in Litomyšl and the main goal is to improve its level through the proposals. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. In the theoretical part, basic knowledge of marketing and marketing communication are analyzed as same as analysis of marketing environment of a company and marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zverejniť od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pilná, Veronika. Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michal Helešic