Ekaterina Tishchenko
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertising
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice etice v reklamě, což je stále aktuální téma, kterému není věnována dostatečná pozornost. Jejím cílem je identifikovat největší prohřešky vůči etice v reklamě na příkladu několika vybraných případů z obchodní praxe a těch, které vyplynou z dotazníkového průzkumu. Na tomto základě jsou navržena doporučení pro podnikatelské subjekty a spotřebitele. Teoretická část …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of ethics in advertising, which is still a current topic that is not given enough attention. Its goal is to identify the biggest offenses against ethics in advertising on the example of several selected cases from business practice and those resulting from a questionnaire survey. On this basis, recommendations for business entities and consumers are proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
- Oponent: Lada Popl Petránková, Bc. Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova -
Ochrana spotřebitele v reklamě
Marta Demyanchuk -
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
Anna Meierová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Formy reklamy na sociálních sítích a ochrana spotřebitele
Jiří Žďárský -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah
Název
Vložil
Vloženo
Práva