Strategie podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka – Bc. Martina Svobodová
Bc. Martina Svobodová
Diplomová práce
Strategie podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka
Business strategies in e-commerce from the customer's point of view
Anotace:
Diplomová práce věnuje pozornost strategii podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit strategii podniků na základě strategického chování, které se zaměřují na online prodej potřeb pro domácí mazlíčky, a to z pohledu zákazníka. Na základě literární rešerše byla provedena teoretická část práce, kde se autorka věnovala elektronickému obchodování …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the strategy of companies in electronic commerce from the customer's point of view. The main goal of the thesis is to evaluate the strategy of companies that focus on online sales of supplies for pets, based on their strategic behavior from the customer's point of view. In the theoretical part, the work is paid attention based on a literature search on electronic commerce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Martina. \textit{Strategie podniků v~elektronickém obchodování z~pohledu zákazníka}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/bueaf2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel -
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Stephanie Armenta Camacho -
A study on Online Shopping in Bangladesh - Case of Daraz Company
Robiul Islam