Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti? – Ing. Kateřina Obrová
Ing. Kateřina Obrová
Diplomová práce
Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti?
What do university students think about TV commercial?
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jak vnímají studenti vysokých škol televizní reklamu. Práce by měla odpovědět na následující otázky: Jak vnímají studenti vysokých škol televizní reklamu? Věří jí? Baví je? Zaujme jejich pozornost? Nebo jsou jí naopak znuděni? Má vůbec smysl, aby výrobci investovali vysoké finanční prostředky do tohoto média? Skýtá se otázka „zdali“ a „jak“ mohou tuto situaci zadavatelé …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to detect, what do university students basicly think about TV commercials. The dissertation thesis should give us answers for following questions: What do university students think about commercials? Do they trust it? Can their attention be affected by commercials? Or are they bored? Is there any purpose for investors to put finnancial fortune into advertising? We might …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12771/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBROVÁ, Kateřina. \textit{Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti?}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/bufxd8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Televizní reklama v automobilovém průmyslu
Ludmila Zelená -
Hudba a zvuk v televizní reklamě
Pavel Hořejš -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová