Ing. Kateřina Obrová

Diplomová práce

Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti?

What do university students think about TV commercial?
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jak vnímají studenti vysokých škol televizní reklamu. Práce by měla odpovědět na následující otázky: Jak vnímají studenti vysokých škol televizní reklamu? Věří jí? Baví je? Zaujme jejich pozornost? Nebo jsou jí naopak znuděni? Má vůbec smysl, aby výrobci investovali vysoké finanční prostředky do tohoto média? Skýtá se otázka „zdali“ a „jak“ mohou tuto situaci zadavatelé …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to detect, what do university students basicly think about TV commercials. The dissertation thesis should give us answers for following questions: What do university students think about commercials? Do they trust it? Can their attention be affected by commercials? Or are they bored? Is there any purpose for investors to put finnancial fortune into advertising? We might …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze