Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí? – Bc. Monika Dufková
Bc. Monika Dufková
Diplomová práce
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Happiness for Sale - Consumption as a Tool for Achieving Happiness?
Anotace:
Diplomová práce se věnuje pocitu štěstí jako subjektivní a zcela individuální záležitosti. Štěstí je obtížně měřitelné a jeho zdroje tkví jak v materiálních hodnotách, tak v hodnotách tradičních. Interpretované výzkumy prokázaly, že ekonomický blahobyt je mylně zaměňován za zdroj štěstí. Práce se proto věnuje konzumní společnosti, ve které mají marketingová poselství velkou účinnost, a využívají heslo …víceAbstract:
This thesis deals with the idea of happiness being a subjective and very individual experience. Happiness is very difficult to measure with its source lying both in material values as well as more traditional merits. The surveys that were interpreted showed that economic prosperity is mistaken as being a source of happiness. This is why there are a lot of efforts in our current consumerist society …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/suxj5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Monika Berková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Kristína Repaská -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Doležal Doležal -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Friedmannová Friedmannová -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Produkce a spotřeba biopotravin z hlediska přidané hodnoty pro spotřebitele
Nikola Leopoldová