Využití sociálních médií v sektoru B2B – Bc. Lucie URBANOVÁ
Bc. Lucie URBANOVÁ
Diplomová práce
Využití sociálních médií v sektoru B2B
Application of social media in B2B sector
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku využívání sociálních médií v sektoru B2B (business-to-business). Na toto téma byla v práci nejprve provedena rešerše literatury, v níž byla představena nejvyužívanější sociální média v České republice, a následně bylo vymezeno prostředí B2B a jeho specifika. Analýza využívání sociálních médií v B2B sektoru byla započata představením dvou reklamních agentur …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on application of social media in B2B (business-to-business) sector. At first, a bibliography research was done, where the most used social media in the Czech Republic were introduced, and then there was described the B2B domain and its specifics. This analysis started with introducing two advertising agencies. Their social media activity and communication strategy were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBANOVÁ, Lucie. Využití sociálních médií v sektoru B2B. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
The impact of social media on B2B brands
Veronika Blatská -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Nejvhodnější platforma sociálních médií pro B2B marketing
Sang Tran Pham Nguyen -
Impact of Social Media on B2B Sales
Marek Fischer -
B2B komunikace na sociálních sítích v oblasti packagingu
Lucie Lázinková -
Využití sociálních sítí v B2B marketingu
Radim Bílý -
Využití sociálních sítí na B2B trzích.
Aneta Severová