Nastavení marketingového mixu s ohledem na statistickou analýzu preferencí ve službách vybraného turistického zařízení – Bc. Alena Žďárová
Bc. Alena Žďárová
Diplomová práce
Nastavení marketingového mixu s ohledem na statistickou analýzu preferencí ve službách vybraného turistického zařízení
Setting the marketing mix with regard to statistical analysis of preferences in services of selected tourist facility
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nastavením nového marketingového mixu pro penzion Chata Roubenka na základě analýzy vnitřního a vnějšího marketingového prostředí a statistického zpracování dotazníkového šetření. Teoretická část se věnuje tématům jako jsou cestovní ruch, analýza marketingového prostředí, kupní chování spotřebitele a faktory ovlivňující rozhodování o koupi, výběr cílových trhů a jednotlivé …víceAbstract:
The present thesis is concerned with formulating a new marketing mix for the log cabin pension Chata Roubenka based on an analysis of the internal and external marketing environment and on a statistical processing of the questionnaire-based survey. The theoretical part focuses on topics such as tourism, analysis of the marketing environment, consumer purchasing behaviour and factors influencing purchasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽĎÁROVÁ, Alena. \textit{Nastavení marketingového mixu s~ohledem na statistickou analýzu preferencí ve službách vybraného turistického zařízení}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/bungnm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Statistical Analysis of Temporal Data in Psycholinguistics
Tereza ČECHOVÁ -
Statistical analysis of situations in sport
Viliam Virba -
Statistical Analysis of Post-Merger Personnel Expenses In Merged Czech Companies
Ivan Štacko -
Statistical analysis of textile industry development in Cambodia
Sivpheng Chea -
Statistical analysis of wine consumption preferences
Amarzul Boldsaikhan -
Statistical analysis of beer consumption preferences of selected age group in the Czech Republic
Petr Vacek -
Application of multivariate statistical methods for football player analysis
Igor Kalashnikov -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková
Název
Vložil
Vloženo
Práva