Využití propagační grafiky v praxi – Jana CHARVÁTOVÁ
Jana CHARVÁTOVÁ
Diplomová práce
Využití propagační grafiky v praxi
THE USE OF PROMOTIONAL GRAPHICS IN PRACTICE
Anotace:
Diplomová práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část pojednává o užité a počítačové grafice, písmu a propagaci. Praktická část je cíleně zaměřená na užitou grafiku vycházející z grafiky umělecké pomocí kombinované techniky. Matrice z pozinkovaného plechu byly leptány v kyselině dusičné. Na akvarelové papíry byl vytištěn soubor grafických prací. Jednotlivé grafiky jsou umístěny v informační brožuře …víceAbstract:
The master thesis consists of two parts. In the theoretical part, applied and computer graphics, fonts, and promotion are discussed. The practical part is aimed at applied graphics based on the graphic art extended by mixed media. Matrices made of zinc-galvanized sheets were etched in nitric acid. A set of graphic works was printed on watercolour papers. Individual graphics were placed at a promotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Zveřejnit od: 23. 4. 2010
Identifikátor:
9817
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Matouš Vondrák, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHARVÁTOVÁ, Jana. Využití propagační grafiky v praxi. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-VV/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Propagační materiály bakalářského oboru Informační technologie v administrativě
Zuzana Kročová -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu
Michal Weigel -
Propagační materiály města Jičín
Sabina PRAŽSKÁ -
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Martin JOHN -
Tištěné propagační materiály Rádia Jihlava jako součást PR strategie
Linda Vaňková -
Trademark Jerry Bruckheimer (produkční, propagační a distribuční strategie)
Luděk Havel -
Grafika pro videohru
Kristián HAVEL
Název
Vložil
Vloženo
Práva