Mgr. Martin KOLÁŘ
Doctoral thesis
Výtvarná výchova jako rozmluva
THE ART EUCATION AS A DIALOG
Anotácia:
Resumé Dizertační práce Výtvarná výchova jako rozmluva se zabývá vzdělávací složkou předmětu. Pokouší se naznačit její další možnosti, které mohou vycházet z kognitivní funkce umění. Východiskem práce byla orientace současné výtvarné výchovy na proces osvojování konkrétních znalostí a jejich praktické využití. Ty by měly být ukotveny ve filosofickém myšlení a rozšiřovat …viacAbstract:
The doctoral thesis Art education as a dialog considers educational part of art education. The thesis tries to show other possibilities of art education, which can arise from cognitive function of art. Work{\crq}s resource was a focus of current art education, which learns concrete knowledge and its practical usage. These knowledges should be based in a philosophical thinking and they should extend …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2009
- Vedúci: prof. PaedDr. Jaroslav Brožek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘ, Martin. Výtvarná výchova jako rozmluva. Ústí nad Labem, 2009. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 07. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Theory of Arts & Crafts
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím estetické výchovy na druhém stupni základní školy
Michaela Stündlová -
Koncepce bilingvního výukového materiálu pro oblast vizuální komunikace.
Lucie Theinerová -
Chůzí k poznání: dokáží lidé na základě pozorování chůze jedince odhadnout jeho osobnost?
Petr Kolář -
Využití prvků zážitkové pedagogiky na letním dětském táboře k prohloubení poznání přírody
Nikola Pospíšilová -
Janáček kontra Čapek. Příspěvek k poznání sváru a syntézy pragmatismu a expresionismu
Miriam Grošaftová -
Softwarové umění ve výuce: možnosti kritického a kreativního poznání softwaru
Adam Franc -
Značky na dnech velkomoravských keramických nádob jako nástroj poznání ekonomicko-politické komplexity Velké Moravy
Michal Hlavica