Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku – Bc. David Drobík
Bc. David Drobík
Master's thesis
Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku
Use of social media for attracting new customers in selected company
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou využívání sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku. V teoretické části práce jsou popsány přístupy k moderní marketingové komunikaci se zaměřením na digitální marketing, jeho jednotlivé části a určité příklady jejich možných využití. Dále jsou zde definována sociální média, která jsme si popsali dle jednotlivých typů a uvedli si příklady jejich …moreAbstract:
This thesis is focused on the use of social media for attracting new customers in selected company. In the theoretical part, we have described modern marketing activities with special focus on digital marketing, its specific parts and their practical examples of usage. We have also defined social media, divided them according to their types and covered several examples of their usage among possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DROBÍK, David. \textit{Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/bv564w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Drobík, David. Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Marketing v oblasti sdílené ekonomiky v realitním sektoru
Andrea Votrubová -
Současné trendy uplatňované ve výchově dětí v kontextu sociálních sítí
Pavlína KABRDOVÁ -
Trendy na Instagramu a jejich analýza v rámci firemních účtů
Iveta Kleníková -
SOUČASNÉ TRENDY POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB: VYHODNOCENÍ DOPADŮ REFORMY SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE STŘEDOČESKÉM KRAJI
Lucie Beranová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights