Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku – Bc. David Drobík
Bc. David Drobík
Master's thesis
Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku
Use of social media for attracting new customers in selected company
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou využívání sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku. V teoretické části práce jsou popsány přístupy k moderní marketingové komunikaci se zaměřením na digitální marketing, jeho jednotlivé části a určité příklady jejich možných využití. Dále jsou zde definována sociální média, která jsme si popsali dle jednotlivých typů a uvedli si příklady jejich …viacAbstract:
This thesis is focused on the use of social media for attracting new customers in selected company. In the theoretical part, we have described modern marketing activities with special focus on digital marketing, its specific parts and their practical examples of usage. We have also defined social media, divided them according to their types and covered several examples of their usage among possible …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Drobík, David. Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Marketing v oblasti sdílené ekonomiky v realitním sektoru
Andrea Votrubová -
Současné trendy uplatňované ve výchově dětí v kontextu sociálních sítí
Pavlína KABRDOVÁ -
Trendy na Instagramu a jejich analýza v rámci firemních účtů
Iveta Kleníková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova
Názov
Vložil
Vložené
Práva