Audit marketingové komunikace vybrané firmy. – Bc. Denisa Vernerová
Bc. Denisa Vernerová
Diplomová práce
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Marketing communication audit of chosen company
Anotace:
Diplomová práce vysvětluje relevantní pojmy z oblasti marketingového řízení, marketingového plánování a marketingové komunikace. V analytické části práce autorka popisuje marketingovou komunikaci a prezentaci vybrané obchodní korporace a podrobně analyzuje aktuálně využívané marketingové komunikační nástroje v relaci k marketingovému plánu. Následně navrhuje změny procesu marketingové komunikace pro …víceAbstract:
This thesis explains relevant concepts from the field of marketing management, marketing planning and marketing communication. In the analytical part of the work, the author describes marketing communication and presentation of a selected business corporation and analyzes in detail currently used marketing communication tools in relation to the marketing plan. Consequently then proposes changes of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wiaf5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Evaluation of Marketing Communication
Vasilisa Shulpina -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová