Bc. Petr Tomek

Bakalářská práce

Marketing a management v esportu

Marketing and management in esports
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem a managementem v esportu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části si přiblížíme fenomén esportu, dále jsou vymezeny základní pojmy a funkce managementu sportu, role manažera a nejhlavnější tituly esportových her. V praktické části jsou popsány hlavní aspekty profesionálního hraní, komentování a streamování esportových …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing and management in esports. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the the-oretical part we will take a look at the phenomenon of esports, then the basic concepts and functions of sports management, roles of a manager and the most important esports titles are defined. In the practical part, the main aspects of professional playing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Martin Sebera, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Vodička, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport