Proces vzniku dětských audioknih zaměřený na audioknihy čtené autorem – Mgr. Lenka Machátová
Mgr. Lenka Machátová
Bachelor's thesis
Proces vzniku dětských audioknih zaměřený na audioknihy čtené autorem
The process of creating children's audiobooks focused on audiobook read by the author
Abstract:
Bakalářská práce s názvem „Proces vzniku dětských audioknih zaměřený na audioknihy čtené autorem“ se primárně zaměřuje na vztah dětí k literatuře a popis procesu vzniku audioknih. V první části se práce soustřeďuje na definování audioknih a jejich historický vývoj v zahraničí i v České republice. Dále přináší náhled na knižní trh v České republice a popisuje některá vydavatelství, která svoji činnost …moreAbstract:
The bachelor thesis titled ,,The process of creating children's audiobooks focused on audiobook read by the author” focuses primarily on children's relationship to literature and a description of the process of creating audiobooks. In the first part of the work is focused on defining audiobooks and their historical development both abroad and in the Czech Republic. It also describes some publishers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/axv47/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Alžběta Škytová
- Reader: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
VYBRANÉ PROJEKTY PRO KLIENTY DĚTSKÝCH DOMOVŮ PODPORUJÍCÍ PŔIROZENÝ VSTUP DO BĚŽNÉHO ŽIVOTA
Pavla Pospíšilová -
Tabu v současné literatuře pro děti a mládež a jeho přenesení na jeviště
Natálie Mlejnková -
Obraz knihovny a knihkupectví v literatuře pro děti a mládež jako motivační prvek výchovy ke čtenářství
Pavla HRANIČKOVÁ -
Ester Stará - poezie a próza pro děti mladšího školního věku a jejich didaktické využití na 1. stupni ZŠ
Markéta REJMANOVÁ -
Fenomén doporučené četby z perspektivy spolupráce školy a knihovny
Adéla Weidischová -
Mimoškolní četba z pohledu učitelů českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol v Libereckém kraji
Lucie Scholzová -
Dětské čtenářství a vhodný výběr zájmové četby na podporu čtenářství ve 1. - 3. ročníku
Šárka Robová -
Audioknihy na trhu a jejich poslech
Dagmar Nárožná