Eva Vymazalová
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingu na sociálních sítích
New Marketing Trends on Social Networks
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v marketingu, především na sociálních sítích. V první části jsem vymezila veškeré základní pojmy, které s prací souvisí. V druhé části práce jsem se zaměřila na hlavní cíl práce a pomocí dotazníku a rozhovoru jsem zjistila, jak lidé vnímají marketing kosmetických firem na sociálních sítích a jak velký přehled o tomto tématu mají. V poslední části jsem shrnula …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with the new trends in marketing on social networks. In the first part, I defined all the basic terms that are used in this thesis. In the second part, I focused on the main goal of the work. I was trying to find out what people know and how they react to the marketing of cosmetics companies on social networks by using a questionnaire and an interview. In the last section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vymazalová, Eva. Nové trendy v marketingu na sociálních sítích. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights