Vojtěch Maděryč

Diplomová práce

Zdroje inspirace pro hereckou výchovu na základní umělecké škole

The sources of inspiration for education through acting at basic school of arts

Anotace:
Práce se zabývá dětským dramatickým projevem v kontextu dramatické výchovy. Mapuje způsoby práce v různých druzích dramatické výchovy a zaměřuje se na literárně-dramatický obor na základní umělecké škole, kde je estetické a umělecké působení na žáky nezbytnou součástí dramatickovýchovného procesu. Jedním z prostředků, který k dosahování dramatických a uměleckých cílů směřuje, je herecká výchova. Za …více
Abstract:
The thesis deals with the dramatic acting of children in the context of drama in education. It maps different types of working in different types of drama and it focuses on the Literary-Dramatic Department of the Basic School of Arts where the esthetic and artistic influence on children is an inevitable part of the educational process. One of the ways to reach the dramatic and esthetic goals is the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: Irina Ulrychová
  • Oponent: Nina Martínková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a vjakékoliv formě, včetně formy elektronické;
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form;

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta AMU

Magisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.