Obraz ženské emancipace v 19. a 20. století v českých učebnicích dějepisu – Dominika DANDULOVÁ
Dominika DANDULOVÁ
Bakalářská práce
Obraz ženské emancipace v 19. a 20. století v českých učebnicích dějepisu
The Picture of Women's Emancipation Movement in the 19th and 20th Century in Czech History Textbooks
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sledovat vývoj zobrazování ženské emancipace v 19. a 20. století v českých učebnicích dějepisu. Hlavní důraz je kladen na obraz ženské emancipace v současných učebnicích dějepisu. Pozornost je ovšem věnována také předlistopadovým a polistopadovým učebnicím dějepisu, které slouží především k porovnání toho, jakým způsobem se obraz ženské emancipace v 19. a 20. století …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to monitor the development of the depiction of women's emancipation in the 19th and 20th centuries in Czech history textbooks. The main emphasis is on the image of women's emancipation in contemporary history textbooks. However, attention is also paid to pre-November and post-November history textbooks, which serve primarily to compare how the image of women's emancipation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Jadrná Matějková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DANDULOVÁ, Dominika. Obraz ženské emancipace v 19. a 20. století v českých učebnicích dějepisu. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Historie se zaměřením na vzdělávání / Historie se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Komparace obrazu ženské emancipace v 19. a 20. století v současných českých a anglicky psaných učebnicích dějepisu
Dominika DANDULOVÁ -
Tištěné učebnice hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ a jejich využívání v praxi
Adam Kapoun -
Učebnice a další výukové materiály v době pocovidové
Monika Školařová -
Současná grafická úprava učebnic občanské výchovy pro základní školy, tvorba vlastního grafického návrhu učebnice
Markéta Matysová -
Tvorba a design autorské učebnice
Vendula Franková -
Strukturální analýza učebnic dějepisu pro střední školy
Kristýna Musilová -
Analýza učebnic dějepisu pro SŠ z hlediska rozvíjení klíčových kompetencí
Petr Vojtěch -
Analýza vybraných učebnic dějepisu pro II. stupeň ZŠ v tematickém celku Vznik prvních státních útvarů na českém území
Veronika KRAUSOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva