Inovace klíčových mechanismů rebrandingu dealerů ŠKODA AUTO a.s. – Bc. Diana Kulhavá
Bc. Diana Kulhavá
Diplomová práce
Inovace klíčových mechanismů rebrandingu dealerů ŠKODA AUTO a.s.
Innovation of key mechanisms in ŠKODA AUTO plc dealer´s rebranding process
Anotace:
Diplomová práce analyzuje současný proces rebrandingu, především v jeho konečné fázi finální realizace implementace nového konceptu, který se uskutečňuje v automobilové společnosti ŠKODA Auto a.s. Použitá metodika při zpracování práce byla analýza informačních zdrojů, kvantitativní výzkum: pozorování a metoda studia a analýzy odborné literatury vztahující se k dané problematice. Cílem práce je pak …víceAbstract:
Thesis analyses present rebranding process, focusing on its final stage of implementation of new concept which is used in automotive company ŠKODA AUTO plc. Used methodology consists of two major parts: first being the analysis of information sources and the second quantitative research through observation and analysis of literature dealing with the rebranding. Objective of the thesis is finding the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva