Bc. Martin Kuželka
Bachelor's thesis
Metody guerilla marketingu
Guerrilla Marketing Methods
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá guerillovým marketingem. Text se v teoretické části zaměřuje na jeho historii, principy, pravidla a metody. Pozornost je zde věnována také rozdílům mezi tradičním a guerillovým marketingem i etické a legální stránce této formy propagace. Příklady uvedené v praktické části práce ilustrují možnosti, jaké tato alternativní forma propagace nabízí, problémy, které s realizací …viacAbstract:
This bachelor thesis is concerned with guerrilla marketing methods. In the theoretical part, the thesis deals with guerrilla marketing's history, its principles, rules and methods. Attention is devoted also to differences between traditional marketing and guerrilla marketing as well as to the ethical and legal aspects of the latter propagation form. The examples presented in the practical part of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oiq3m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec -
Guerilla marketing
Dominika GADUŠOVÁ -
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Nove trendy v marketingu analyza, moznosti uplatneni v CR
Ondřej MÁČALÍK -
Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi
Marek Ertelt -
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
Radek Lubina