Bc. Tereza Nohavcová

Bachelor's thesis

Role sponzoringu na tvorbě image značky

The Role of Sponsoring the Creation of Brand Image
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sponzoringem a to konkrétně jeho rolí na tvorbě image značky. Cílem práce je vyhodnocení účinnosti sponzoringu vybrané firmy. Teoretická část se zabývá tématem marketingové komunikace, sponzoringu, firemní identity, image, značky a marketingového výzkumu, které slouží jako podklad pro vypracování praktické části. Praktická část je věnována firmě T-Mobile. Zabývá se analýzou …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the sponsor and specifically his role in the creation of brand image. The target is to evaluate the effectiveness of sponsorship selected companies. The theoretical part deals with the subject of marketing communication, corporate sponsorship, corporate identity, image, brand and marketing research that underlies the development of the practical part. The practical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní