Bc. Tereza Nohavcová
Bachelor's thesis
Role sponzoringu na tvorbě image značky
The Role of Sponsoring the Creation of Brand Image
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sponzoringem a to konkrétně jeho rolí na tvorbě image značky. Cílem práce je vyhodnocení účinnosti sponzoringu vybrané firmy. Teoretická část se zabývá tématem marketingové komunikace, sponzoringu, firemní identity, image, značky a marketingového výzkumu, které slouží jako podklad pro vypracování praktické části. Praktická část je věnována firmě T-Mobile. Zabývá se analýzou …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the sponsor and specifically his role in the creation of brand image. The target is to evaluate the effectiveness of sponsorship selected companies. The theoretical part deals with the subject of marketing communication, corporate sponsorship, corporate identity, image, brand and marketing research that underlies the development of the practical part. The practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mdmy3/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová komunikace jako součást firemní kultury
Josef Horáček -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Prostecký -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová