Projekt optimalizace systému managementu jakosti s podporou norem ISO 9OOO:2000 ve společnosti HOLZ CZ s.r.o. – Bc. Martina PORUBSKÁ
Bc. Martina PORUBSKÁ
Diplomová práce
Projekt optimalizace systému managementu jakosti s podporou norem ISO 9OOO:2000 ve společnosti HOLZ CZ s.r.o.
Project of optimalization quality management system with the support of ISO 9000:2000 standards in the company HOLZ CZ limited.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je optimalizovat systém managementu jakosti s podporou norem ISO 9000:2000 ve společnosti HOLZ CZ s.r.o. Na základě literárních i jiných zdrojů jsou zpracovány teoretické podklady pro tuto práci. Analytická část se zabývá analýzou současného stavu systému managementu jakosti ve společnosti, na základě které je zpracován projekt. Projektová část posuzuje jednotlivé návrhy …víceAbstract:
The aim of my graduation thesis is to optimise the quality management system with the support of ISO 9000:2000 in the company HOLZ CZ limited. On the basis of literary and other resources are worked up theoretical pillows for this thesis. The analytical part deal with an analysing the present state of quality management system in the company as a base for the project elaboration. The project part criticizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5624
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PORUBSKÁ, Martina. \textit{Projekt optimalizace systému managementu jakosti s podporou norem ISO 9OOO:2000 ve společnosti HOLZ CZ s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/bw35r7/.
Jak správně citovat práci
PORUBSKÁ, Martina. Projekt optimalizace systému managementu jakosti s podporou norem ISO 9OOO:2000 ve společnosti HOLZ CZ s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Systém měření spokojenosti zaměstnanců společnosti Office Depot
Jarmila Zálešáková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Návrh optimalizace měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Vít Litoš -
Měření spokojenosti zákazníků u dodavatele v automobilovém průmyslu
Jan Železník -
Měření spokojenosti zákazníků s produktem firmy
Radek Platzer -
Měření spokojenosti zákazníků na trhu domovních komunikačních a přístupových systémů
Aneta Paroulková -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Monitoring a měření spokojenosti zaměstnanců ve společnosti zabývající se poradenstvím a prodejem CAD systémů.
Tereza Divinová