Omnichannel a implementace jeho prvků do e-commerce platformy – Jan Bělohlávek
Jan Bělohlávek
Bachelor's thesis
Omnichannel a implementace jeho prvků do e-commerce platformy
E-commerce platform omnichannel modules implementation
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá velmi aktuálním tématem omnichannel marketing, který jepovažován za budoucnost v oblasti e-commerce a retailu obecně. Téma se zaměřuje navysvětlení silných a slabých stránek této strategie a uvádí praktické příklady jejího využitív praxi. Cílem práce je nejen přiblížit pojem omnichannel v obecné rovině, ale také nazákladě pozorování a osobních rozhovorů s expertem v oboru …moreAbstract:
Omnichannel marketing is an approach considered to be the future of e-commerce.It is a broadly discussed topic by on-line retailers and therefore a subject of this bachelorthesis. The thesis focuses on explaining strengths and weaknesses of the approachand illustrates the possible cases of use in practice. The thesis is aiming not only to explainthe theory of omnichannel marketing but also to introduce …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BĚLOHLÁVEK, Jan. \textit{Omnichannel a implementace jeho prvků do e-commerce platformy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/bw4k4e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights