Omnichannel a implementace jeho prvků do e-commerce platformy – Jan Bělohlávek
Jan Bělohlávek
Bachelor's thesis
Omnichannel a implementace jeho prvků do e-commerce platformy
E-commerce platform omnichannel modules implementation
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá velmi aktuálním tématem omnichannel marketing, který jepovažován za budoucnost v oblasti e-commerce a retailu obecně. Téma se zaměřuje navysvětlení silných a slabých stránek této strategie a uvádí praktické příklady jejího využitív praxi. Cílem práce je nejen přiblížit pojem omnichannel v obecné rovině, ale také nazákladě pozorování a osobních rozhovorů s expertem v oboru …viacAbstract:
Omnichannel marketing is an approach considered to be the future of e-commerce.It is a broadly discussed topic by on-line retailers and therefore a subject of this bachelorthesis. The thesis focuses on explaining strengths and weaknesses of the approachand illustrates the possible cases of use in practice. The thesis is aiming not only to explainthe theory of omnichannel marketing but also to introduce …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva