Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace – Eva ČERNÁ
Eva ČERNÁ
Bachelor's thesis
Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace
Evaluation of marketing communication of the chosen organization
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace tanečně sportovního studia FITDANCEART, s.r.o. se sídlem v Plzni a na návrh plánu zlepšení této komunikace. Teoretická část práce se věnuje pojmům, které se týkají například marketingového mixu, marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu nebo online marketingové komunikace, a to i v prostředí služeb, kultury …moreAbstract:
The presented Bachelor Thesis is focused on evaluation of marketing communication of the dance sport studio named FITDANCEART, s.r.o. based in Pilsen. The Thesis is also focused on the improvement plan of marketing communication of the chosen company. In the theoretical part there are presented terms such as marketing mix, marketing communication, communication mix or online marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÁ, Eva. Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace . Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
Eliška Volná -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Designing a marketing plan for the photo studio
Radoslava Stanislavová -
Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín
Blanka OVČÁČKOVÁ -
Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon
Jiří Antoš -
Návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO
Martina Lukášová