Komparace využívání volnočasových aktivit mládeže – Bc. Dušan Janča
Bc. Dušan Janča
Diplomová práce
Komparace využívání volnočasových aktivit mládeže
Comparison of teenagers spare-time activities utilisation
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na problematiku trávení volného času a zájmy žáků v období adolescence. Zabýval jsem se problematikami poruch chování, adolescence a volného času. Cílem této diplomové práce bylo zjistit možnosti volnočasových aktivit u žáků s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou a žáků s nenařízenou ústavní ani ochrannou výchovou a ověřit skutečný stav jejich zájmů.Abstract:
In this diploma thesis, I have focused on matters of spare-time spending and interests of adolescent pupils. I have dealt with matters of behavioural disorders, adolescence and spare-time spending. The main object of the thesis is to elicit possibilities of spare-time activities for pupils with ordered institutional or protective education and for pupils with unordered institutional and protective …víceKlíčová slova
poruchy chování žák s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou adolescence sportovní aktivity volný čas zájmové kroužky komparace mládež etopedie behavioural disorders pupils with ordered institutional or protective education sport activities spare time interest groups comparison teenagers ethopedy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ucjlr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Mgr. Pavel Mühlpachr, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Příčiny delikvence dětí s nařízenou ústavní a uloženou ochrannou výchovou
Pavel MODR -
Vliv hodnocení na edukaci dětí s ústavní nebo ochrannou výchovou
Kateřina Zamazalová