Komparace využívání volnočasových aktivit mládeže – Bc. Dušan Janča
Bc. Dušan Janča
Master's thesis
Komparace využívání volnočasových aktivit mládeže
Comparison of teenagers spare-time activities utilisation
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na problematiku trávení volného času a zájmy žáků v období adolescence. Zabýval jsem se problematikami poruch chování, adolescence a volného času. Cílem této diplomové práce bylo zjistit možnosti volnočasových aktivit u žáků s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou a žáků s nenařízenou ústavní ani ochrannou výchovou a ověřit skutečný stav jejich zájmů.Abstract:
In this diploma thesis, I have focused on matters of spare-time spending and interests of adolescent pupils. I have dealt with matters of behavioural disorders, adolescence and spare-time spending. The main object of the thesis is to elicit possibilities of spare-time activities for pupils with ordered institutional or protective education and for pupils with unordered institutional and protective …moreKeywords
poruchy chování žák s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou adolescence sportovní aktivity volný čas zájmové kroužky komparace mládež etopedie behavioural disorders pupils with ordered institutional or protective education sport activities spare time interest groups comparison teenagers ethopedy
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ucjlr/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Mgr. Pavel Mühlpachr, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Příčiny delikvence dětí s nařízenou ústavní a uloženou ochrannou výchovou
Pavel MODR -
Vliv hodnocení na edukaci dětí s ústavní nebo ochrannou výchovou
Kateřina Zamazalová