Price Knowledge in the Czech Republic-Price Strategy in the Hypermarket Aisles – Bc. Igor JURÍČEK
Bc. Igor JURÍČEK
Master's thesis
Price Knowledge in the Czech Republic-Price Strategy in the Hypermarket Aisles
Price Knowledge in the Czech Republic - Price Strategy in the Hypermarket Aisles
Abstract:
Leveraging the findings and methods of the modern cognitive science, we can research and identify the mechanics used by customers to store information about prices when doing grocery shopping, the extent of how they recall such information and the extent of what importance is such recalled information to the customers, plus, what is the price knowledge of the customers at the moment they leave the …moreAbstract:
Díky poznatkům, metodám a interdisciplinárnímu přístupu moderní kognitivní vědy můžeme zkoumat a identifikovat mechanismy, kterými si zákazníci zapamatovávají ceny zboží při běžných nákupech, rozsah toho, na kolik si jsou schopni si je zapamatovat, než opustí prodejnu, jak si tyto vzpomínky vyvolávají, do jaké míry se jimi řídí a s jakou znalostí cen prodejnu opouštějí. Tento projekt zkoumá kombinuje …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2007
Identifier:
2715
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURÍČEK, Igor. \textit{Price Knowledge in the Czech Republic-Price Strategy in the Hypermarket Aisles}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/bwg07t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JURÍČEK, Igor. Price Knowledge in the Czech Republic-Price Strategy in the Hypermarket Aisles. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 08. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Vliv ketodiety a vysoce intenzivního intervalového tréninku na paměť
Nikola DUDKOVÁ -
Paměť psů
Martina Frkalová -
Paměť ve stáří a specifika reklamy pro 60+
Michaela Kytková -
Lidská paměť jako médium
Alla Azarova