Price Knowledge in the Czech Republic-Price Strategy in the Hypermarket Aisles – Bc. Igor JURÍČEK
Bc. Igor JURÍČEK
Master's thesis
Price Knowledge in the Czech Republic-Price Strategy in the Hypermarket Aisles
Price Knowledge in the Czech Republic - Price Strategy in the Hypermarket Aisles
Abstract:
Leveraging the findings and methods of the modern cognitive science, we can research and identify the mechanics used by customers to store information about prices when doing grocery shopping, the extent of how they recall such information and the extent of what importance is such recalled information to the customers, plus, what is the price knowledge of the customers at the moment they leave the …viacAbstract:
Díky poznatkům, metodám a interdisciplinárnímu přístupu moderní kognitivní vědy můžeme zkoumat a identifikovat mechanismy, kterými si zákazníci zapamatovávají ceny zboží při běžných nákupech, rozsah toho, na kolik si jsou schopni si je zapamatovat, než opustí prodejnu, jak si tyto vzpomínky vyvolávají, do jaké míry se jimi řídí a s jakou znalostí cen prodejnu opouštějí. Tento projekt zkoumá kombinuje …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2007
Identifikátor:
2715
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURÍČEK, Igor. \textit{Price Knowledge in the Czech Republic-Price Strategy in the Hypermarket Aisles}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/bwg07t/.
Jak správně citovat práci
JURÍČEK, Igor. Price Knowledge in the Czech Republic-Price Strategy in the Hypermarket Aisles. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 08. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv ketodiety a vysoce intenzivního intervalového tréninku na paměť
Nikola DUDKOVÁ -
Paměť psů
Martina Frkalová -
Paměť ve stáří a specifika reklamy pro 60+
Michaela Kytková -
Lidská paměť jako médium
Alla Azarova