Systém pro řešení personalizované marketingové komunikace se zpětnou vazbou – Daniel Suchý
Daniel Suchý
Master's thesis
Systém pro řešení personalizované marketingové komunikace se zpětnou vazbou
System for Personalized Newsletters and Surveys with Automatically Processed Feedback
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření systému pro podporu marketingových procesů realizovaných prostřednictvím internetu. Řešením je systém pro kompozici a rozesílání personalizovaných newsletterů s možností zpětného automaticky vyhodnocovaného kanálu. Řešení má být navrženo objektově včetně datového modelu (ORM), na třívrstvé architektuře (MVC) ZendFrameworku, webové části mají mít prvky WEB 2.0. Analýza …moreAbstract:
The goal of this work is to create a system to support marketing processes realized through the Internet. The solution is a system to compose and send personalized newsletters with automatically processed feedback.The solution should be designed through object oriented programming, including object data model (ORM), the three-tier architecture (MVC) of the Zend Framework. Web parts should have elements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/89501
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Martin Čížek
- Reader: Michal Košinár
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUCHÝ, Daniel. \textit{Systém pro řešení personalizované marketingové komunikace se zpětnou vazbou}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2011. Available from: https://theses.cz/id/bwi11i/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Business model validation: Practical assessment of an early-stage digital business model
Magnus Lütt -
Design Fast, Sprint Faster: New Business Idea Development using Design Thinking Approach
Jan Borýsek -
Behaviorální marketing na internetu
Hana Přikrylová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Ellen Mlčochová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová