Bc. Jana Tobeková

Bachelor's thesis

Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu

Launching a New Product on the Market - Marketing Communication Concept for a New Product or Service in the Company/Organization/Library/Museum
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá základními fázemi marketingové strategie v Goethe-Institutu při zavedení nové služby na trh. Jazykový institut se v rámci rozšíření nabídky kurzů rozhodl uvést na trh novou službu - kurz, jehož výuka probíhá prostřednictvím dálkového e-learningového kurzu německého jazyka. Teoreticko – metodologická část je soustředěna na historii marketingu a objasnění jednotlivých …more
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with basic phases of Marketing communication Concept for a new service in Goethe-Institut on the market. Language college decided close to within extension offer launching a new service – course, there the Education Programme is base upon the correspondence e-learning course of german language. The Theoretical-methodological part is focused on the marketing history and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Jana Goldbergerová
  • Reader: Ing. Jana Vostrá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní