Tomáš SOUČEK
Bachelor's thesis
Rodina podle současné české reklamy
The family according to the current Czech advertisement
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazení rodiny v současné české reklamě. První část práce je ryze teoretická a její převážnou část tvoří analýza fenoménu reklamy jako takového. V jednotlivých podkapitolách jsou postupně rozebrány aspekty, které reklama využívá pro svou co největší úspěšnost, a s jejichž pomocí se nenápadně vkrádá do mysli konzumentů. Cílem druhé části je aplikace teoretických …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on representations of a family in current Czech advertising. The theoretical part analyzes the phenomenon of advertising as such. The subchapters deal withs aspects used in advertisements to make them more successful and to get into minds of people without them noticing. The second part appliesthe theoretical reflections to analyses of representations of a family in current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. David Skalický, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUČEK, Tomáš. Rodina podle současné české reklamy. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Humanity Studies / Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Zobrazení moderní rodiny v reklamě v období první republiky
Jana Klomfarová -
Matka, otec, dítě – korelace pachových vzorků
Kristýna Vaníčková -
Mužská identita a otcovství. Je současný otec jiný, než byl jeho otec?
Dominika VEČERKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva