Štěpán Gryc

Diplomová práce

Analýza značky na trhu piva

Analysis of Brand on the Beer Market
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza značky Koníček na pivním trhu. Cílem práce bylo zjistit celkové vnímání značky Koníček na pivním trhu. Práce je rozčleněna na dvě části. Teoretická část obsahuje východiska k problematice značky, jako její funkce, druhy a prvky či vnímání a hodnocení značky. Dále je charakterizována značka Koníček. Výzkum byl realizován formou online dotazování. Na základě výsledků …více
Abstract:
The topic of the diploma thesis is the analysis of the Koníček brand on the beer market. The aim of the work was to find out the overall perception of the Koníček brand on the beer market. The work is divided into two parts. The theoretical part contains the basis for the issue of the brand, such as its function, types and elements or the perception and evaluation of the brand. The Koníček brand is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Michaela Polochová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod