Specifika spolupráce učitelů a rodičů v lesní mateřské škole – Marta Škubníková
Marta Škubníková
Bachelor's thesis
Specifika spolupráce učitelů a rodičů v lesní mateřské škole
Specifics of teacher-parent collaboration in forest kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na odhalení specifik ve spolupráci učitelů a rodičů v lesní a veřejné mateřské škole. Cílem práce je popsat a porovnat, jak probíhá spolupráce učitelů a rodičů v lesní a veřejné mateřské škole a také odkrýt formy spolupráce učitelů a rodičů v lesní a veřejné mateřské škole. Teoretická část se zaměřuje na problematiku týkající se vztahu mateřské školy a rodiny, dále vymezuje …viacAbstract:
Bachelor thesis is aimed at revealing specifics in cooperation between teachers and parents in forest and public nursery school. The aim of the work is to describe and compare how teachers and parents collaborate in forest and public nursery schools, as well as to uncover forms of cooperation between teachers and parents in forest and public nursery schools. The theoretical section focuses on issues …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Jana Majerčíková, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škubníková, Marta. Specifika spolupráce učitelů a rodičů v lesní mateřské škole. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Založení a fungování spolku, účtování a její problematiky, odlišné zdanění v rozdílu účtování mezi neziskovými organizacemi a obchodní společností
Lenka Růžičková -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Vliv omamných a psychotropních látek na člověka, sociální a společenské vztahy a jejich důsledky směrem k trestnímu právu a souvisejícím oborům a vědám
Tereza Vágnerová -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Brněnští středoškoláci dnes a před 19 lety: charakteristiky rodičovské výchovy, psychologické aspekty studia na SŠ a internalizovaná psychopatologie.
Miroslav Čada