Bc. Martin Pánek

Bakalářská práce

Marketing florbalového klubu TJ Znojmo LAUFEN CZ

Marketing of TJ Znojmo LAUFEN CZ Floorball Club
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zjistit kvalitu marketingové práce florbalového klubu TJ Znojmo LAUFEN CZ. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je literární rešerší týkající se marketingu, která slouží k získání potřebných informací a znalostí k dalšímu postupu závěrečné práce. Praktická část je zaměřena na marketingovou situaci ve znojemském florbalovém klubu. K naplnění …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to determine the quality of the marketing work of TJ Znojmo LAUFEN CZ floorball club. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part is a literary research on marketing, which serves to gain the necessary information and knowledge for further progress of the final thesis. Own work focuses on the marketing situation in Znojmo floorball club. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu