Unreal Engine a integrace do existujících pracovních postupů – BcA. Šimon Honal
BcA. Šimon Honal
Diplomová práce
Unreal Engine a integrace do existujících pracovních postupů
Integrating Unreal Engine into an existing pipeline
Anotace:
Diplomová práce volně navazuje na bakalářskou práci jménem Unreal Engine a Průlomy v real-time renderingu. Specificky se zajímá o integraci programu Unreal Engine do pracovního postupu (tzn. pipeline) existujícího studia. Vývoj animovaného filmu vyžaduje propojení a spolupráci operátorů mnohých počítačových programů, jejichž individuální výstupy se kombinují pro finální output dat. Jak je popsáno …víceAbstract:
This master thesis loosely follows on from the bachelor thesis by the name Unreal Engine and Breakthroughs in real-time rendering. It’s specifically interested in the integration of Unreal Engine into an existing studio pipeline. The development of an animated film requires the joint effort and cooperation of operators of many varying computer programs, the outputs of which later combine into the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2024
- Vedoucí: MgA. Martin Hovorka
- Oponent: Anna Hejmová, PhD.
Plný text práce
Právo: Prohlašuji, že jsem diplomovou práci zpracoval samostatně a že jsem uvedl všechny použité prameny a literaturu, ze kterých jsem čerpal. Souhlasím s tím, aby práce byla zpřístupněna veřejnosti pro účely studia a výzkumu. I declare that I have completed this thesis independently and that I have cited all sources and literature used. I agree to make this thesis available to the public for the purposes of study and research.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Animace a vizuální efekty - NM
Práce na příbuzné téma
-
Terminology in the Videogame Industry and the Gaming Community
Dominik Birka -
Vývoj marketingových strategií v herním průmyslu
Lukáš Hamouz -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
František Vinklárek -
Vizuální efekty v digitální éře
Jana Bebrová -
Vizuální krajinně-ekologické efekty těžby kamene v Českém středohoří
Lucie BERANOVÁ -
Vizuální efekty - využití digitálních triků při výrobě filmu z produkčního hlediska
Zuzana Mesticová -
3D tisk a 3D skenování v animaci
Tomáš Svoboda -
Film a třetí dimenze: Specifika filmové narace a obrazu v 3D kinematografii
Zdeněk Petlák
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
26. 6. 2024