Bc. Lukáš Hamouz

Diplomová práce

Vývoj marketingových strategií v herním průmyslu

The Development of Marketing Strategies in the Gaming Industry
Anotace:
Závěrečná práce zaměřující se v teoretické části na videoherní průmysl, v praktické části na platební model free-to-play využitý ve hře War Thunder.
Abstract:
This engineer thesis deals with videogaming industry in it's theoretical part. In the practical part the author focuses on free-to-play model used in War Thunder video game.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace