Prožitek jako intervenční nástroj u dětí v riziku – Bc. Anna Černohlávková
Bc. Anna Černohlávková
Diplomová práce
Prožitek jako intervenční nástroj u dětí v riziku
Experience as a tool for intervention of children in risk
Anotace:
Diplomová práce "Prožitek jako intervenční nástroj u dětí v riziku" se věnuje problematice dětí v riziku a možnostem jejich intervence prostřednictvím prožitkových činností. Hlavním cílem práce je sestavení metodické řady, která využívá práci s prožitkem k posílení osobních a sociálních kompetencí dětí v riziku poruch chování. Prostřednictvím prožitku a prožitkových aktivit může dítě prožít pocit úspěšnosti …víceAbstract:
The thesis named „Experience as a tool for intervention of children at risk“ engaged in a broad issue of Children in risk for Behavioral disorders and possibilities of their intervention. The main aim of the practical research was to elaborate a methodological set, in which the experience as a tool to intervention of children at risk was used. The basic task of the intervention is to reinforce personal …víceKlíčová slova
Děti v riziku poruchy chování a emocí osobnostní a sociální kompetence prožitek dramatická výchova zážitková pedagogika artefiletika intervence metodická řada Children at Risk Behavioral and Emotional Disorders personal and social skills Experience Pedagogy Artefiletic Intervention Methodological set drama education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a42ww/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková -
Kompetence pracovníků azylových domů a jejich sebehodnocení
Oldřich NOVOTNÝ -
Teaching English to Very Young Children at Home
Barbora Polešovská -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA