Trendy CRM a možnosti jejich využití v praxi podniku – Ing. Sofya Tedeeva
Ing. Sofya Tedeeva
Master's thesis
Trendy CRM a možnosti jejich využití v praxi podniku
Trends in CRM and their application in company practice
Abstract:
Práce se zabývá trendovou analýzou CRM a možnosti jejich využití v praxi podniku. Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu modelu CRM ve zkoumaném podniku za účelem posílení jeho konkurenceschopnosti v tržním prostředí. Pro dosažení stanoveného cíle je vpráci provedeno zpracování teoretických východisek na základě literární rešerše, provedena analýza současného stavu CRM ve zkoumaném podniku …moreAbstract:
The thesis deals with trend analysis of CRM and possibilities of their use in company practice. The aim of this diploma thesis is to create a CRM model in the company under review in order to strengthen its competitiveness in the market environment. In order to achieve the stated goal, the theoretical background is processed on the basis of literary research, an analysis of the current state of CRM …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/shusm/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová