Hodnotový řetězec jako nástroj produkčního procesu výrobních podniků – Bc. Nikola Kořínková
Bc. Nikola Kořínková
Master's thesis
Hodnotový řetězec jako nástroj produkčního procesu výrobních podniků
Abstract:
Práce je zaměřena na analýzu a vyhodnocení hodnototvorných procesů se specifikací na výrobní proces zemědělských podniků, a to jak z pohledu jeho nákladovosti, tak výše procesní přidané hodnoty. Vyjma výrobního procesu byly s využitím klasifikační analýzy hodnoceny i další primární procesy (vstupní logistika, výstupní logistika, prodej a marketing včetně servisních a jiných doprovodných služeb). Na …moreAbstract:
The work is focused on the analysis and evaluation of value-creating processes with a specification of the production process of agricultural enterprises, both in terms of its cost and the amount of process added value. In addition to the production process, other primary processes (input logistics, output logistics, sales and marketing, including service and other ancillary services) were evaluated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/d99zy/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŘÍNKOVÁ, Nikola. \textit{Hodnotový řetězec jako nástroj produkčního procesu výrobních podniků}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2022. Available from: https://theses.cz/id/bxfayi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč